2011. január 31., hétfő

Megen hétfő...

Írnom kéne valamit, de nem jönnek most szavak. Egyszerűen most csak vagyok. Jó volt a hétvégém. Jól éreztem magam. Pihentem, kikapcsolódtam, és a srácokat is jól megnyúztam. Jól esett.
Viszont ami nagyon nem jó, hogy napok óta fáj a fejem, kisebb megszakításokkal, s lassan már annyira, hogy nem enged koncentrálni, és egyre kevésbé tudok elsiklani mellette. Lehet megfázott, mert olyan fejgörcseim vannak, majd bele pusztulok… El kéne meni, megnézetni, de nem tudom mikor, és hogyan, meg amúgy sincs sok kedvem hozzá, szóval marad a várakozás, hátha rendbe jön. Lehet csak a front. Ki tudja.
Mindegy. Lényeg, hogy megjött Usagihime féle haj, ami annyira meseszép, hogy jajj.
Imádom, de komolyan. J Fini puhi és annyira szépen áll. Már csak haza kéne jönnie Norionak, hogy tudja használni. A hétvégén az öccsét, Naokit nyúztam. Meseszép az arca még így festetlenül is. Már nincs sok, és festése is lesz. Kíváncsi leszek rá.
Holnap már február. Hihetetlen, hogy végre ezt is megéltük. Komolyan mondom, hogy azt hittem sose lesz vége a januárnak. No mindegy.
Itt az irodában most fázom. Otthon már megszokott ez, de ott van takaró.. itt viszont nincs, és vacogok. A kezem fagyhideg, és nagyon rossz így dolgozni. És koncentrálni is. Hisz ha az ember fázik, vagy melege van… az elveszi a figyelmet. Most is tök nyomi vagyok. Legszívesebben alukálnék, vagy nem is tudom. De ma remélem időbe le tudok feküdni alukálni, és holnap kipihentebb leszek.
Őőőő megint nem írtam semmiről. Na mindegy.. megszoktátok már. :D
Szép napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése