2011. január 24., hétfő

Lazulós hétvége

Nos, ez a hétvégém végre kicsit ellazított. sokkal jobb kedvvel indult így a hetem, és még ki is tudtam magam pihenni. Úgy terveztük, már elég rég óta, hogy Krisztihez megyek most, de szegényem úgy lebetegedett, hogy úgy döntöttünk, toljuk, mert semmi értelme nincs így a dolognak, s mivel Anna barátnémmel a napját nem tudom, mióta terveztünk egy közös hétvégézést, csak valahogy a munkabeosztás, meg a programok mindíg közbeszóltak, így most itt volt ennek is az ideje. Nálunk kb 15 centi hó esett. szép hófehér volt a táj. szombat felkeltem, levittem Tónikám, majd összepakoltam és irány a vonat. Mondanom sem kell, hogy ahogy elhagytuk a megyét, egy csepp hó, de még annyi sem volt sehol. helyette kaptunk tavaszt és napsütést. Pesten hét ágra sütött a nap, és így úgy döntöttünk, sok időt töltünk kinn. Felmentünk a budai várba fotózni. :D
Kétszer is voltunk, mert szombat télután sajnos hamar ránksötétedett. vicces kis dolog volt, kiszedtük a srácokat, csináltunk kb 3 képet, mikor betámadtak minket a kínai csajok. totál ráfunoltak a babákra, és vicces volt, mert monda a csaj, neki is van, meg bla-bla. És annyira cuki volt, mert a táskájából előhorgászott egy pulipot. :D Nagyon vicces volt. Kicsit dumáltunk, lettek közös képek, majd hazamentünk. Megvacsiztunk, majd elmentünk, anna haverjaihoz kicsit kocsmázni, meg dumálni. Másnap kelés és reggeli után ismét irány a vár, és végre tudtunk normálisan dolgozni, bár veszett sok ember volt. :D
mindent összevetve jó kis hétvége volt. ˇˇ
És olyan furi, elmesélem ezt. mikor odafelé mentem néztem ki az ablakon, és az jutott eszembe, hogy utoljára ugyan ezen az időpontban, szinte ugyan így utaztam, csak akkor Szombathelyre.. és eszembejutottak.. jó érzés volt. Vittem magammal őket, és végigjátszottam, hogy nemsokára ismét megyek.. és milyen jó lesz. :D
No mára befogtam. :D
rövid voltam és tömör. :)
Jó hétvége volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése