2011. január 28., péntek

Csak úgy

A helyzet a következő:
A napok telnek, hála isten, lassacskán kúszunk kifelé a januárból, ami azért jó hír, mert már herótom van tőle. Alig várom, hogy kicsit enyhüljön, és süssön a nap, meg persze hosszabbak legyenek a napok, hogy tudjak élni a meló után is, és necsak azt várjm, hogy minnél hamarabb hazaérjek, és kússzak a takaró alá, mint egy megfagyott oroszlán a sarki hidegben.
Nem szeretem a telet, sőt kifejezetten állíthatom, hogy utálom szegényt. oké szépek a hópelyhek, meg klassz, hogyha karácsonykor szép fehér a táj meg bla-bla, de a fázás és a didergős része, meg persze a tény, hogy sötét van, az bizony nagyon lelohassza a dolgokat.
Nem írtam mostanában, mert úgy voltam vele nincs új a nap alatt, így most mindek jöjjek a mindennapos bla-blával. ugyan azt elnyüfföghetném, nap-napra, de azt mégis kit érdekelne? :)

Nem mindha olyan hatalmas olvasótáborom lenne, de azt a maréknyi kis emberkét sem akarom halálra altatni a már megint szar nap volt a melóba dumával. :)

Jamm voltam fodrásznál, szóval a szexi pontszámom a -15-ról -10-re gyarapodott. :D Jóó lett a hajam. :D

Szóóval, most jutottam oda, hogy megint elkezdem aggódni a csomagomért. Okké, hogy Csille baromi messzi van, de a csomagom lassan már egy hónapja "repül". Utolsó infó róla az, hogy feltették egy gépre, azóta semmi de semmi hír róla. És kezdek aggódni, mert akárhogy is nézzük, egy limitált fejecskét várok haza, amit azért nem egyszerű megszerezni. Nekem összejött, erre baszakszik a posta? Hát kapjááákbe.
Szeretném, ha itthon lenne, mert akkor megnyugiznék, hog jól van meg ilyenek. :D
Minden nap lelkesen jövök haza, első kérdés: Posta????
anya meg válaszol.. nem volt...
Na mondom zseniális...
Szóval várok és várok.. egyebet sem tudok. A ruha rendelést jobban tűrtem az egyhavi postás várást, hisz azok ruhák, mi bajuk esne?? De egy fej.. azért az más tészta.
Majd jelentkezem, ha végre van valami esemény.
Addig is jó hétvégét. :)
Ismét a semmiről írtam wehhe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése