2011. február 9., szerda

nyiff

Hát sikerült megfáznom azt hiszem. Köhögök mint egy rossz kehes ló. A torkom is fáj, és a hangom olyan szexi, hogy simán elmehetnék valami hörgős bandába „énekesnek”.
Próbálom magamat kúrálni, remélem össze is jön, és nem járok úgy, mint a múltkor. Nem szeretnék megint mellhártyával otthon dögleni. :S
Feladtam tegnap pici Sarah ajándékát, és maradéktalanul elégedett vagyok vele. Még rajzoltam is Neki, és csodák csodájára, tetszett is. Szóval most fenemód büszke vagyok magamra. Remélem Neki is tetszeni fog. Mostanában nincs fenn, és tök hiányzik… de majd remélem mostmár nemsokára beszélünk. :D
Barátnőmék leléptek Görögbe. Mikor megtudtam majdnem kiakadtam. Miért nem hívtak? Ott lesznek két hétig, és melóznak. Nem is rossz pénzért. Elmehettem volna táppénzre, és simán utazom velük. De gonoszak voltak, és nem szóltak. :S
Szal nyifff...
Sebaj, már szerda van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése