2011. február 14., hétfő

Csöbörből vödörbe

No igen, amilyen jól indult (viszonylag) a február, most olyan rossz. A januárt alig vártam, hogy vége legyen, kínlódtam mint állat, nagyon lassan telt. A február ehhez kéest tök jól indult, nem volt semmi gáz. Erre mostmár egy hete, hogy olyan szarul vagyok, hogy alig élek. Az alvás még mindig luxus fogalom nálam. Napközbe már mondjuk úgy, elvagyok, nem köhögök annyit, de éjjelente rámjön az atya úristen is. Majd megfulladok, és így aztán igencsak nehéz aludni. Olyan, mintha valami ott lenne a torkomba, és irritál. Köhögési ingert vált ki, de nem múlik. Valamelyik éjjel már hánytam is. Folyamatosan iszom, hogy legyen folyadék bennem, mert olyan száraznak érzem a torkom, meg a szám. És ezt a vizet, ahogy jött, ki is köhögöm. Szóval, köszönöm szépen remekül vagyok. A gyógyszert szedem, a teát iszom, minden anyám kínját elkövetek, de ugye a szervezet úgy gyógyul, ha pihen, alszik… no az nem megy. Anya kiagyalta vegyek be estére nyugtatót. Mondom minek? Nem idegbetegeskedem, egyszerűen csak nem tudok aludni, szerintem hiába veszek be nyugtatót, attól ugyan úgy köhögök, és majd meg fullok, ergo, nem tudok aludni. Ugyan ott vagyok, ahol a part szakad. Úgyhogy kérem szépen, minden zseniálisan szép és rózsafelhős. A gyógyszerészek, meg orvosok pedig bekaphatják. Mert ha azt mondod, köhögéscsillapító és nyálkaoldó, akkor legyen is az a hatás. Amióta szedem ezt a szart, csak jobban irritál, többet köhögök, és olyan száraz a torkom meg a szám, mint az állat. Oldani nem old fel semmit, lehet nem is tud, mert nincs… úgyhogy kérem a nagyérdemű dokinéniket-bácsikat, adjanak nekem valamit de sürgősen, ami hat is, mert lassan vadállattá fejlődöm a hosszas alváshiány, és a torokfájás miatt.

1 megjegyzés:

  1. én nem szoktam semmilyen gyógyszert szedni mert TÉNYLEG szarabb tőle a köhögésroham O_o
    Tea, alvás, forró zuhany, sok pihenés. Előbb utóbb úgyis elmúlik O_o
    Gyógyulj meg hamar <3

    VálaszTörlés