2011. február 21., hétfő

Mi jöhet még???

Morcogok, pufogok, dühöngök. Nagyjából erről szól most nekem ez az időszak.
Komolyan elkezdem azon agyalni, hogy mivel sokkolhat még az élet? De most komolyan, szerintem direkt szórakozik velem valaki, és még élvezi is. Direkt rámpakol újabb lapátokkal, és kíváncsi, mikor adom fel, mikor dőlök ki. De meg kell mondanom nem fog ki rajtam. Most komolyan kínomba már csak röhögni tudok magamon. Ugye nem elég, hogy ami eddig volt, köhögés,torokfájás,hang nuku,nemalvás-ra most jött egy jópofa hasmenés, és mindezt megtetőzve, hogy véletlenül se unatkozzam, görcsölök, mert megjött, plusz úgy fáj a vesém, majd bele pusztulok. Kérdem én, mi jöhet még? Remélem az, aki ezt élvezi, most rohadt jót röhög rajtam. A lelki állapotomról ne beszéljünk. Minden a régi. Kb. csak vagyok, és egyre inkább elmegy a kedvem mindentől. Még attól is ami örömet okoz. Úgyhogy köszönöm, jól vagyok, és amúgy sem vagyok mérges, meg ideges… áááá. Na mindegy… Majd lesz valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése