2011. február 28., hétfő

Hétvégi összefoglaló

Nos lássuk  :D
Kezdem a péntekkel. Egyik kollégám szabin volt, így kicsit csendesebb volt az iroda, nem mintha amúgy nagyon zajonganánk, mert vagyunk összesen hatan, ebből most egy beteg volt egy meg szabin. ˇ ˇ  Szóval rohangászós, de egyben csendes nap volt, közgyűlés, ami azzal jár, hogy én kísérem főnökasszonyt, és jegyzetelek, meg csütörtökön volt teleptárgyalás, aminek a jegyzőkönyvét ma-holnap meg kell írnom. Reggel 7-kor kezdtük, este hétig tartott, kettő közt én annyit sétáltam a két ház közt, hogy el nem tudom mondani. Közbe szakadó hóvihar volt négy napon keresztül, így volt egy tetemes mennyiségű hó. Úgy 35-40 centi. Na mindegy pénteken végeztem, jöttem ki, és belebotlottam az én Orsimba, pont angolra ment, így elkísértem, meghívtam egy forró csokira, és beszélgettünk közben. Jól esett. ^ ^
Szombaton keltem fél hatkor, gyors felöltöztem, szedtem a cumóm, és irány a vonat. Állomáson már várt Jutka, vele mentem. Tök féltem, hogy a nagy havazás miatt késünk, de nem volt semmi zűr, és remekül felértünk. Asami drágámra (Zsófi) kellett várnunk, de végül Ő is befutott. Nekilódultunk, a teaháznak. A villamosmegállóban csatlakozott hozzánk még 3 fő(Karasu, Kirasan, Flittering), és így mentünk be. Nagyon szép, hangulatos kis hely volt. Szépen külön helyet kaptunk, és a babók miatt sem kaptak agygörcsöt, sőt. Tényleg minden oké volt. A csapat többi tagja is (Niuky, So-fiii, Smaug, Cinna, Aremulana és a párja Miki) viszonylag jó időbe érkezett. Elég szép számmal gyűltünk össze. Tök szuper volt. <3
Úgy volt, hogy kb 2 órát töltünk ott, de annyira szuperül éreztük magunk, meg finom volt minden, hogy csak este hatkor hagytuk ott a helyet. Annyira jól esett ez a nap. ^ ^
Hazafelé a vonatból felhívtam Zümim, aki elújságolta, hogy hasonlóképp remek napot zárt, aminek igazán örültem, meg jóó volt beszélni vele, jól esett a kis lelkemnek. Utána zene be, és hazáig ott duruzsolt. Még este MSN, meg minden, hisz az ember lánya.. na, kellett. :D Aztán alvászat.
Vasárnap nem csináltam az égvilágon semmit, de azt nagyon jól adtam elő. :D

Babás dolgokról nem cincogok most külön. ^^

1 megjegyzés: