2011. június 28., kedd

ZÖLD

Tegnap totálisan felhúztam magam egy erőszakos ZÖLD csajon. Mentem át ügyet intézni a másik házba. (szokásos, aláírás, posta, miegymás) eleve nem akartam sokáig lenni, mondom gyors átszaladok, leadom az anyagot, aztán vissza is jövök. Erre jön ez a liba, hogy pár perc lenne, mondom ok. Bemutatkozik, aztán elkezd nekem csipogni. Mondom jó jó, remek, én is szeretem a környezetem, meg az állatokat, és fúj-fúj olajszennyezés, térj a LÉNYEGRE! De csak mondja és mondja, hogy ők így meg úgy küzdenek, és embereket toboroznak, és nem-e akarom őket támogatni.
TÁMOGATNI?? Hogy is gondoltad ezt?
Jaah, hogy havi összegek számlára. Neem kisbogár, köszi, kihagyom eme elkalmat.
De csak mondja és mondja. Olyan szinten felhúzott, hogy a végén elkezdtem vele vitatkozni, az Ők "kampányaikról" és arról, hogy mennyire szélmalom harc, és nem így kéne. És mégis mondja már meg, tollas a hátam, mert hogy én nem tudtam róla. Nem fogok nekik egy büdös fillért se adni.
Erre Ő, hogy Mindenki arra fordít pénz, amire úgy gondolja, és hidjem el érdemes.
Oh igen kiscsibém, ez itt a lényeg, hamarabb dobálom ki a felesleges pénzem (ami nincs) az ablakon, vagy adom oda egy földön kolduló komplett roma családnak, mint nektek. Ott legalább tudom, hogy tablettás bor meg némi élelem lesz belőle. De Nálatok? Mégis mire költitek?
Jaah, hogy kampányra? Köszi, de az én pénzemből nem vesztek bilincset, hogy kikössétek magatokat egy fához, mert azt jujj ki akarják vágni.
Én vagyok a szemét?
Meglehet, de én senki zsebét nem fogom önkéntesen tömögetni. Ennyi erővel, holnap én is végigsétálok egy szál zöldben a városon, kezemben mappácskával, és minden jöttmentnek elsírom, mennyire jujj de környezetvédő vagyok, és ugyan utalgasson már pénzt a számlácskámra, hogy még több fácskát menthessek meg az erdőben.
Jó kis mellékkereset lenne, lehet kipróbálom.
Szóval gyerekek pólót fogok csináltatni. Nagy fekete ló betűkkel az lesz rajta: NINCS! NEM ADOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése