2011. június 15., szerda

A gyökérzet és annak melléktermékei

Helló nép.

Nos nem szokásom ám szó szerint kiborulós, asztalt dobálós bizéket ide feltenni, és tényleg mindenki aki él és mozog örülhet, hogy áldásos hatással volt rám az a tény, hogy itt vagyok, ahol,. hogy vannak, akik mellettem állnak, plusz a nyári szellő, a napsütés, a tópart, és a mézédes virágillat tett róla, hogy felszabaduljon az agyamba felgyülemlett köd, és nem váltam idegbeteg hisztis ribivé. Úgy szeretem a természetet.
A lényeg, hogy már sokszor rá kellett jönni, nagy az isten álatkertje, és nagyon elszabták a tervezésnél, azt a bizonyos kerítést, mert a barmok kedvükre ki-be mászkálnak onnan, és úghy tűnik élvezik, hogy más embereket tönkrebasznak.
Éljenek a nagyszerű "barátok"

Ilyenkor tényleg összeteszem a két kezem, hogy vannak az életemben olyan normális létformák, akiknek nem kell megmagyaráznom mi-mi. mindenkinek van az életében fontossági sorrend, és én kérek elnézést, hogy jelen pillanatban sokkal fontosabbnak tartottam, hogy a "családommal" legyek. Hisz ha ide jövök, haza jövök. szeretem őket, ez természetes, és sajnos nem adatott meg nekünk, hogy oly sűrűn ralizzunk. aki képtelen felfogni ezt, azt nagyon tudom sajnálni. Legyél már féltékeny azért, mert kb. 4-5 havonta látom 5 napot őket. Igen, hát tényleg istencsászár dolog ez. És olyan ember dobálja nekem a gúnyos megjegyzéseket, aki 5 percre lakik tőlem? Tényleg bármikor találkozik velem. huu, de nekem mindenki fontosabb, és már csak az új barátok... Tényleg??? Nézz már magadba ember. 5 éve van ez a hobbim, nem most kezdtem, tök természetes, hogy az jár dolgokkal. (előtte is volt, ami már 10 éve életem része, és én vagyok a baba meg japán buzi) Én szeretek utazni, szeretem a körülöttem élő embereket. És tényleg nagyon tudom sajnálni azt, akinek akkora a nyomora, hogy nincs senkije. Ezért is én vagyok a hibás mi? Hát tehet egy szívességet, azt megtarthatja az ígéretét, miszerint soha többé nem szól hozzám. Attól nem én leszek kevesebb. Hát nehogy már a nyuszika vigye a kispuskát basszus.
Elmondom a tutit, ha egész nap a szobámba gubbasztok, mert épp arra van kedvem, és senkihez nem szólok, csak elzárom magam, és eldobom a kulcsot... besétálok a képzeletvilágom mesterkovácsolt kapuján, és elkalandozom tündérföldén.... akkor is én leszek a jobb. Mert igen, nekem van ilyenem. más meg szürke, és unalmas. Dolgozik, hazamegy, meg kimegy a lovakhoz. huhhdeegysíkú és uncsi. És én vagyok a szar, mert sokminden érdekel, meg sokféle emberrel jóba vagyok???
Tényleg elmondhatom... életem során sokakat megismertem, mindenki más és más. És EGO, de eddig nem köpött szemközt senki. Jól kijövök az emberekkel, és azt hiszem bátran kijelenthetem, kedvelnek, szeretnek.
Te mit értél el? A munkahelyeden utálnak, mindenkivel összeveszel, egy barátotd sincs. Rajtam kívűl csak két ember viselt el eddig hosszú távon.. Tényleg kisgyerek korom óta ismerlek. Komolyan gondolod, hogy én vagyok a szar genya? Legyen meg az örömöd basszus! :Đ
Szervezőkéség nulla. Ha azt mondom, szólj előre, és ha vannak konkrét tervek, akkor megbeszéljük, és blaba, akkor ne várd el, hogy ma nekiindulok, mert holnap megyünk nyaralni? Normális vagy? Nem ez az első eset. Én utálom ezt. Mindig mindent megszervezek, előre lebeszélem, hetekkel korábban tudok tervezetet, mindent. Most mi van? Induljak el innen, 10 óra, még hazaérek és holnap hajnalba meg veletek Erdélybe? Ezt várnád el? És én vagyok a szar, mert nem megyek? Akkor szedjé gyógyszert.. ez nem így megy!

Megint lehet malmozni ki járt jobban.

Séta... levegő... barátok kik szeretnek, nagyszerű hobbi, művészet, formák, színek, írás, szépség, esztétika, felhőtánc.

Ott mi maradt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése