2011. május 23., hétfő

Halihó

Üdv kicsiny olvasótáborom. :D
Nos ezennel hivatalosan, és visszamondhatatlanul közlöm, itt a nyár! Végre. Már nagyon vártam. :D

Plusz van egy jó hírem, mindazoknak, akik számára ez jó hír. Gackt-sama meglátogatja szerény kis otthonunk. A Syma csarnokba lép fel, oda talán még befér az arca. De félre a gonoszkodó megjegyzéseket, aki ismer, tudja, mennyire imádom, szóval a tény nem változik, csak tudom milyen Gackt, és háát, nem tudom elképzelni, mi vitte rá erre a tettre. Nem mintha nem örülnék neki, de ugye egy magát Istennek képzelő egomán dög, nem tudom milyen koncerttel rukkol elő itt szerény hazánkban, hisz, a gigaelőadók nagy része, pont azért nem jön,mert nem tudjuk számára biztosítani a megfelelő kellékeket, hangosítást, stb.
Plusz kíváncsi lennék,mennyit fog kapni a fellépésért, mert, hogy nem annyi fogja a kis zsebét nyomni emberenként, amennyit mi fizetünk, az hót szentség. Nah mindegy, most örül a fejem, jön Gackt. :)

Minden más, egyéb tekintetben, a helyzet ugyan az. Bár az a tény, hogy most kicsit jobban érzem magam lelkileg, talán jobban segít túlvészelni a napokat idebenn. Picit néha elszomorodom, de tényleg boldog vagyok, hogy vannak emberek körülöttem, akik gondolnak rám, és tartják a lelket bennem. Itt is szeretném Nekik megköszönni.
Elmondhatatlanul jó érzés volt olvasni, hogy volt valaki, aki a blogján, megköszönt nekem valamit. Tényleg első eset. Sose vártam semmit, és nem is fogok. Akit szeretek, azért tényleg szívesen teszek, és Ő, nagyon közel áll hozzám. Bármi is van most, vagy lesz a jövőben, Ő itt lakik a szívem mélyén, és bezártam, jó mélyen. Én köszönöm Neki.

Az élet mindig úgy hozza, hogy görget eléd új ismerősöket, esetleg barátokat. Nekem a con ilyen szempontból igazán jól sikerült. Sok olyan emberrel találkozhattam, akiket már online valamelyest ismertem, de most végre személyesen is megtehettem, és jól esett. Nagyon is. :D

Noh mindegy, különleges mondanivalóm perpé nincs, szal zárom soraim.
Bye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése