2011. május 16., hétfő

Con beszámoló, ésatöbbi.

Jöttem beszámolni a conról. Nos, ahhoz képest, mennyire semmi kedvem se volt hozzá, egész jól sikerült. Sőőt, nagyon jól. Annyira jó volt látni a népet. Sokakat most láttam először személyesen, sokak pedig nagyon régóta nem voltak a közelembe.
Köszi csajok, hogy veletek lehettem, nagyon szeretlek Titeket.

Pénteken indultam Krisztiékhez. Jött elém az állomásra. <3 Hozta a nyufanatokat is, akik egész megszerettek a végére. Még a félősebb is hagyta, hogy piszkálgassam. Meghívott kínaira, így este kínaiztunk. Aztán konferencia beszélgetéskeretében, napirendi pontonként végig mentünk, hogy mi hogy legyen a conon. Joci vállalta,hogy vezet, így kocsival mentünk fel Pestre. Felértünk,leparkoltunk kb a bejárat elé <3 Joci tud. :P
Szal a sor az valami elképesztő volt, Krisztiéknek volt jegyük, csak nekem nem… Így beállt a sorba, és megkérdezte, mehetek-e én is oda,és akkor no gáz. Engedték. Eszter nagy népszerűségnek örvendet. Miután kivettem a fiukat, egy tapodtat nem tudtunk mozdulni,mert így lerohamozott minket mindenki. Volt meglepő találkozásunk is. És nagyoon sok emberkével összehozott a sors. Topival is sikerült találkoznom. Letámadtam a sorban kb.
Kibóékat is láttam végre. Olyan jó volt. Odaadta a „csillámpónit” és nyúzhattam kb egész nap. Ő meg kapott Lucit, meg Gilt. :)
Lucius hihetetlen nagy celeb, rá kellett jönnöm. Halom ember jött, hogy jézus, az ott Lucius, lefotózhatjuk. Én meg csak lestem, kik azok, és honnan ismerik a srácokat. Vicces volt.
Hikiékkel is taliztam, meg Alma is ott volt. Jól elbeszélgettünk. Hiki hozta nekem a fülecskéket. Imádom őket. <3

Krisztinek barátja megkérte a kezét, gigantikus tömegben. Persze én nem láttam, miért is láttam volna…. Na mindegy, itt is gratu nekik. Én a rajzasztalnál ültem Fruzsimmal, meg a csajokkal. Jó volt ott is lenni. Fruzs lerajzoltam Lucit, meg kaptam tőle rókácskát.
Énmegdobtam egy randa Gackt rajzzal. Pfff, nincs egy színvonalon, de mindegy. Próbálkoztam, szívből jött. <3 Köszi Fruzsim <3

Kibo is rajzolt nekem füzetbe. Lávu lávu. Köszike. <3

Topimmal időszakonként futottam össze. Mindig össze-vissza volt. Szegénynek annyi emberrel kellett talizni, hogy huh. De jól bírta. Büszke vagyok rá.

De azon a napon, és azóta is a legbüszkébb, az én kicsi Sarahmra vagyok. Láttam a rajzát kitéve, amit tudom, hogy sok munka volt megcsinálni, mert a színekkel vacakoltunk, meg minden. És tényleg Ő volt a kategóriájában a legjobb. Hiki volt még, aki nagyot alkotott, de ő is megmondta, Sarah ellen esélye sincs.
Sajnos Topinak nem kedvezett a szerencse. Egy ember zsűrizett, és Őt lehúzta. Pedig…. Na mindegy. Remélem, nem vette nagyon a kis lelkére.
 Conról eljöttünk,és találkoztunk Zoéval, meg Libával <3 Hozott nekünk fejecskéket. És imádom Norit. Ráfüggtem totálisan. Annyira meseszép. Imádom ezt a nőszemélyt, úgy ahogy van. Hiki füleivel, Zoé festésével, ez a srác valami elképesztően láv. Köszönöm. <3

Vasárnap hesszeltünk, este meg beszéltem kicsi Sarahval, meg Topival, miután megjött. Megtudtuk az eredményeket… blabla…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése