2011. április 26., kedd

Húsvét után

Nos, a húsvétnak egyetlen pozitívuma van, amit most itt fel tudnék sorolni. Mégpedig az, hogy volt egy munkamentes hétfőm. Egyébként meg, ezt a napot semmittevéssel töltöttem, ami nem esett jól. Utálok csak ülni, és nézni ki a fejemből. De ugye ilyenkor senki nincs, akivel ellehetnék, mert mindenki "ünnepel". Akihez meg mehetnék, az... messze van. Na mindegy. franc a távolságokba.
Pénteken hivatalosan elengedtek minket délben, így kábé fél kettőkor haza is jöttem. Addig nem engedett közvetlen főnököm, és így is csúnyán néztek, mert nekik maradniuk kellett. De már bocs, ha nekem nincs kimondottan dolgom, akkor minek maradjak? Na mindegy. addig nem ettem, szal kb. majdnem elájultam, meg lefordultam a székről. Hazafelé eldöntöttem, én bizony kínait eszek, így azt is tettem. Finom volt, nagyon.
A szombatom gyorsan telt. voltam vásárolni, meg anyával megcsináltuk a sütit, ami nagyon finomra sikeredett *nyamm*. Aztán néztem a gagyi filmeket, meg hasonlók, de eltelt.


Vasárnap keltem reggel. Összecuccoltam, és irány ki Póstelekre biciklivel. Özön ember volt kinn. Megnéztem az őzeket, elborzadtam a nyuszisimogatón (szegény nyulak, tuti hónapokig kezelni kell majd őket úgy meg lettek szadizva. Sok hülye gyerek, és szülő). Kimentem a vadrezervátumba megnézni az elárvult őzeket, akiket nemrég hoztak. Meg megnéztem a kecskéket, Sanyit a szamarat, és a kis gidákat is. Voltak bárányok, meg mindenféle. Jöttek ismerősömék lovagoltatni, így elbeszélgettem velük, meg jól megsimogattam a kiscsikót. Annyira falat. <3
Volt fini ebéd. 500 forintért úgy bekajáltam, majd szét durrantam. Meglepő egy ilyen giga rendezvényen.
Lássuk mi volt még? Jah igen, bejártam a kastélyt, vagyis a maradványait. a régi kertet, a csónakázó tavat, és ilyeneket. Hát igen, egykoron mesés látványt nyújthatott, a mamár romos, elavult kőtörmelék. És mivel csalják a sok turistát, ami nem baj, de az egyetlen számomra vonzó részét így sajnos kezdi elveszteni. Oda lett a vadregényessége. :(
Hétfő, mint mondtam uncsi volt. Egyedül MSN-en voltam boldogítva, ami jól esett. De amúgy semmi extra. :)
Ma mondanom sem kell, hogy semmi kedvem nem volt bejönni. Úgy el tudtam volna még nyújtózni pár napig. Jól esett volna. De ez van. Menni kell. :)
Volt lakossági bejelentőm (személyes). Meglepő módon a jobbik, értelmesebbik fajtából. Kedves fickó volt, nem háborgott, csak mondta mi van, és ennyi. Szeretem az ilyet. Sajna ritka kincs. :( Általában az asztalt rádborítják, meg anyáznak, meg minden. oh ezeket tudni kell kezelni. :) Néha tényleg elhiszem, hogy nyugodt természet vagyok. Főleg ezek után. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése