2011. október 12., szerda

egyperces

Nem jöttem sokra.
Igazából, lehetne miről mesélnem, de most úgy érzem, mégsem teszem.
Csak azért jöttem, hogy megköszönjem Nektek!
Hisz úgyis pontosan tudják a címzettek, kiknek szól.
Igazából, nem is tudom, mit mondjak...
Fru... én még soha... soha nem kaptam senkitől szülinapi tortát. Főleg nem úgy, hogy saját erejéből, és minden szeretetét beleölve készítette. Persze anyát kivéve.. de asszem úgy öt vagy még több éve, már tőle sem. Én... nem tudom, mit is mondhatnék. Nagyon meghatódtam. Köszönöm Neked. És persze, nem csak a tortát, hanem mindent, amit értem teszel, nap mint nap. azt, hogy mellettem vagy, és azt, hogy segítesz. Nem is tudod mennyit.
Jó volt megismerni a barátaid, remélem lesz még alkalmam látni őket, és a télen, mindenképp bepótoljuk azt a sétálós fotózós dolgot.
Még egyszer.. nagyon köszönöm.

Kicsi Sarah! Még ha keveset is, de az, hogy láthattalak Titeket, nagyon jól esett. Hiányoztál, és bár ha nem is úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettük volna, én azért remélem, hogy nem bántad meg, és lesz még alkalmunk találkozni. Nagyon szeretlek, ezt tudod jól, és még ha néha vannak is akadályok, én igyekszem. Tudod, hogy csak segíteni akarok, és mindenben támogatlak, mert ez egy barát dolga.
Néha elkeseredem, néha nehéz, de melletted maradok, bármi is történjen. Remélem ezt tudod. Nem akarom, hogy úgy érezd, tartozol, mert ez nem igaz. Én tartozom Neked, Nektek, nagyon sokkal. Szóval, sose add fel, mert én ahol csak tudlak támogatlak.
Sose tántorítson el semmi, mert az út, amit választottál, bár nem könnyű, de megéri! Sose fordulj vissza!
Ne feledd, nem vagy egyedül!

Drága Kibo. Köszönöm. Köszönöm, hogy ha kell, itt vagy, és azt is, hogy néha megrugdosol, hogy térj magadhoz. Tudod, hogy ez kölcsönös! <3

Zozi! Köszönöm, hogy megettem, hogy ott lehettem, és Luciust is köszönöm. Meseszép lett. Nem is gondoltam, hogy ennyire hiányzik nekem. Köszi az esti filmezéseket, és a sok beszélgetést. Igazán jól esett.
Köszönöm a családodnak is. És persze imádom a vendégszobát. :)

És végül, de nem utolsó sorban, köszönöm mindazoknak, akiknek hála jó volt a hetem, a hétvégém. Köszönöm a régen látott ismerősöknek, és köszönöm az ott megismerteknek. Köszönöm, hogy részese lehettem, és hogy addig amíg volt, úgy érezhettem, van értelme, és hogy tartozom valahova.
Köszönöm a szeretetet, ami körülvett, és a sok mosolyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése