2011. március 28., hétfő

Még megvagyok. :D

Neeem, nem tüntem el, nem evett meg a fészkes fekete fene, és nem szívott magába egyetlen fekete lyuk sem. Jelentem vagyok, csak itten nem voltam régen.
Elsődleges ok, mert, nem volt sok időm, sem energiám írni. Amúgy pedig, hát semmi érdekfeszítő nem történt, szal arról meg mindek? :D
Mióta hazajöttem Szombathelyről, azzal teltek a szabad perceim, hogy kitaláltam, mit is, és hogyan csináljuk, hogy jó legyen. Ugye beszéltünk pár dologról Sarah-val, és úgy voltam vele, csapjunk bele a lecsóba. Szóval tervek vannak, a kivitelezés meg majd szépen sorjában.
Találkoztam múlthét pénteken Orsimmal. Szegényem elég csehül volt, szóval ápolgattam a kis lelkét. Remélem hamar meggyógyul.
Nem mentem Sóhajom talira. Tök rég vártam, és olyan jó lett volna, de mikor a csapat fele visszamondta, aztán Zsuzsi is.. hát sajnos meg kell vallnom, így már nem volt sok humorom menni. Szóval maradtam itthon. És rossz, mert bánom is, de ugye, mit csináljon az ember… Mindegy. Akkor mi volt még? Jah hétvégén kb semmit nem csináltam, csak nyűglődtem. Semmi kedvem nem volt semmihez. Szombaton délután nagy nehezen rávettem magam, hogy kimegyek fotózni, de az sem sikerült úgy, ahogy szerettem volna. Még nincs zöld, meg nah… nem tetszik és kész. Majd kövire. Am meg otthon ültem, és néztem ki a fejemből. Senki hozzám sem szólt egész hétvégén, szal nem volt a legjobb. De eltelt, ma meg megen munka, meg óraátállítással kapcsolatos nyűglődés. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése