2010. november 15., hétfő

nyüssz

Hulla vagyok szabályosan olyan, mint egy élő zombi. Csak vegetálok, és létezem, de igazából halvány fogalmam sincs a történésekről. Én aludtam de tényleg. Csak egyszerűen nem eleget. Barátnőm hívott este telón. Úgy fél 10 felé. És vagy két órát mondta. Én meg néha hozzá-hozzászóltam, de közbe majd leragadt a szemem. Amikor befejezte, hívott az ágy.. erre nem tudtam dögleni. Nehezen aludtam el, és hajnalba arra ébredtem, hogy behúzza a görcs a lábamat. Valami elképesztően kellemetlen érzés volt. Alig akart kiengedni, és még most is érzem. Megint neki kéne kezdenem B6 vitamint szedni, mert ezek a görcsök az őrületbe kergetnek. És most itt vegetálok. Megfogadtam magamba, hogy ma jó korán lefekszem, és alszok egy csomót. Bár tuti nem így lesz. Sosem az van, amit eltervezek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése